reklam
Sivas
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
18
sivas360 Asayiş Sosyal Medyada Hava Atayım Derken Yandı! O Görüntülere Rekor Ceza Geldi

Sosyal Medyada Hava Atayım Derken Yandı! O Görüntülere Rekor Ceza Geldi

Kuzey Marmara Otoyolu'nda tehlikeli sürüş yapıp paylaşan iki magandaya 70 bin 719 TL ceza kesildi. İşte o detaylar...

KAYNAK: İHA

Sosyal Medya Avcıları Yakalandı: Kuzey Marmara Otoyolu'ndaki Magandalara Ceza Yağdı!

İstanbul’da lüks araçlarıyla trafiği tehlikeye düşürüp, o anları sosyal medyada beğeni toplamak uğruna paylaşan sürücülere emniyetten sert tokat geldi. Kuzey Marmara Otoyolu’nda adeta terör estiren iki sürücü, İstanbul Emniyet Müdürlüğü’nün radarına takıldı. Kuralları hiçe sayan magandalara toplamda 70 bin 719 TL idari para cezası kesilirken, şahıslar hakkında adli işlem de başlatıldı. İşte dijital takiple yakalanan o sürücüler ve uygulanan yaptırımların son dakika detayları…

Siber Polisi Affetmedi: Sanal Devriye Kural Tanımayanları Buldu

İstanbul Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü’ne bağlı Sanal Devriye ekipleri, internet ortamında trafik güvenliğini tehlikeye düşüren ve kural ihlallerini özendirici nitelikte olan paylaşımlara karşı geniş çaplı bir inceleme başlattı. Yapılan titiz dijital takip sonucunda, tehlikeli hareketlerin Kuzey Marmara Otoyolu Başakşehir istikametinde gerçekleştirildiği belirlendi. Direksiyon başındaki sorumsuz sürücülerin ise T.C. ve G.E.B. isimli şahıslar olduğu kıskıvrak tespit edildi.

İhlal Listesi Kabarık Çıktı: Cezası Da Ağır Oldu!

Yakalanan sürücülerin sadece trafiği tehlikeye atmakla kalmadığı, araçlarında da mevzuata aykırı birçok değişiklik yaptığı belirlendi. Emniyetten yapılan açıklamada; sürücülere "trafik kural ihlallerini özendiren veya öven içerik paylaşmak, basık araç kullanmak, tescil plakası takmamak, cam filmi kullanmak, yakın takip ve saygısızca araç kullanmak" gibi maddelerden 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanunu kapsamında ayrı ayrı işlem yapıldı.

Hem Ceza Kesildi Hem De Adliyeye Sevk Edildiler

Sosyal medyada yayılan görüntüler üzerine güncel haberler gündemine oturan olayda, şahıslara toplamda 70 bin 719 TL nakit para cezası uygulandı. Ancak magandaların cezası bununla da sınırlı kalmadı. Trafikteki insanların canını hiçe sayan T.C. ve G.E.B., "Trafik güvenliğini tehlikeye sokmak" suçundan adli işlem yapılmak üzere derhal polis merkezine teslim edildi. Yetkililer, sosyal medya üzerinden yapılan bu tarz kural ihlali paylaşımlarının 7/24 sıkı bir şekilde takip edildiğini bir kez daha hatırlattı.

Yorumlar
Yorumlar yükleniyor...
Daha fazla yorum yükle...