Sivasspor 1. Lig’de Zirveye Oynuyor! Harcama Limitinde İlk 2’de!
Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) tarafından duyurulan limitlerde kırmızı-beyazlı ekip, ligin en yüksek ikinci bütçesine sahip takımı oldu.
Sivasspor Harcama Limitinde İlk 2’de
TFF'nin açıkladığı verilere göre Özbelsan Sivasspor'un 2026-2027 sezonu takım harcama limiti 431 milyon 132 bin 6 TL olarak belirlendi. Bu rakamla Sivasspor, Trendyol 1. Lig'de mücadele edecek kulüpler arasında ikinci sıraya yerleşti.
Listenin zirvesinde 476 milyon 173 bin 702 TL ile Esenler Erokspor bulunurken, Sivasspor'un ardından Iğdır FK 421 milyon 39 bin 95 TL ile üçüncü sırada yer aldı. Böylece kırmızı-beyazlı ekip, birçok rakibini bütçe anlamında geride bırakmayı başardı.
Süper Lig Hedefi İçin Önemli Avantaj
Süper Lig'den düşmesinin ardından yeniden üst lige yükselmeyi hedefleyen Sivasspor, sahip olduğu yüksek harcama limitiyle yeni sezon öncesinde önemli bir avantaj elde etti. Transfer ve kadro planlamasında kulübe hareket alanı sağlayacak limit, taraftarlar arasında da umut oluşturdu.
Öte yandan kulüpte başkanlık ve yönetim belirsizliği sürerken, gözler yeni yönetimin oluşturulması ve sezon planlamasının netleşmesine çevrildi.
1. Lig'de En Yüksek Harcama Limitine Sahip Takımlar
Esenler Erokspor: 476.173.702 TL
Özbelsan Sivasspor: 431.132.006 TL
Iğdır FK: 421.039.095 TL
Sarıyerspor: 328.665.980 TL
Sipay Bodrum FK: 305.291.101 TL
İstanbulspor: 145.094.559 TL
Van Spor FK: 139.577.869 TL
Bandırmaspor: 123.144.131 TL
Ankara Keçiörengücü: 108.181.421 TL
Manisa FK: 107.337.579 TL
Sivasspor'un sahip olduğu yüksek bütçe limiti, kırmızı-beyazlı ekibin yeni sezonda şampiyonluk ve Süper Lig'e dönüş hedefinde en önemli kozlarından biri olarak görülüyor.
