Vali Şimşek’ten Kangal Kaymakamı Büyükuçar’a Başarı Dileği
Gerçekleştirilen veda ziyaretinde Kaymakam Büyükuçar’a ilçede yürüttüğü başarılı çalışmalar ve Kangal’a sunduğu hizmetlerden dolayı teşekkür eden Vali Şimşek, yeni görev yerinde başarılar diledi.
Vali Şimşek, Kaymakam Merve Ayşe Büyükuçar’ın meslek hayatının bundan sonraki döneminde de başarılı çalışmalara imza atacağına inandığını ifade etti.
Kaymakam Büyükuçar ise nazik kabulleri ve desteklerinden dolayı Vali Şimşek’e teşekkür ederek, Kangal’da görev yapmanın kendisi için önemli bir deneyim olduğunu belirtti.