Sivas'ta Bugün O Mahallelerde Sular Kesilecek
Belediyeden yapılan açıklamada, su israfını önlemek, kayıp ve kaçakları en aza indirmek ve vatandaşlara daha kaliteli içme suyu sunmak amacıyla sürdürülen SCADA sistemi çalışmaları kapsamında 24 Haziran Çarşamba günü saat 09.00 ile 17.00 arasında zorunlu su kesintisi yapılacağı bildirildi.
Kesintiden Alibaba Mahallesi'nin bir bölümü ile Seyrantepe Mahallesi'nin bir bölümünün etkileneceği belirtilirken, vatandaşların mağduriyet yaşamamaları için gerekli tedbirleri önceden almaları istendi.
Sivas Belediyesi, çalışmaların tamamlanmasının ardından suyun yeniden verileceğini belirterek, hemşehrilerden anlayış ve sabır beklediklerini ifade etti.
